El festival de música Mar d’Estiu tornarà a la Costa de Barcelona durant l’estiu de 2026, des de finals de juliol fins a mitjan agost. L’esdeveniment comptarà amb un recinte millorat, serveis ampliats, opcions gastronòmiques expandides i una programació diversa dirigida a diversos públics.
Els organitzadors del festival —l’Ajuntament de Santa Susanna i la promotora barcelonina TheProject— van anunciar que «el primer artista confirmat es revelarà en les pròximes hores», amb detalls addicionals de programació i dates específiques en les setmanes següents.
L’alcalde de Santa Susanna, Joan Campolier, va expressar el seu entusiasme per reprendre el festival, afirmant que l’objectiu és «oferir la seva millor versió» i posicionar-lo com un «festival de referència per a la costa barcelonina».
El recinte es manté al Torrentó de Can Gelat, un espai ampli amb àmplia zona d’aparcament. Segons el president de TheProject, Tito Ramoneda, la pausa organitzativa els ha permès desenvolupar «una proposta de festival més ambiciosa i atrevida».
El 2024, el festival de dues setmanes va atreure més de 28.700 assistents en dotze grans concerts amb artistes com Ara Malikian, Sopa de Cabra i Malú, complementats amb actuacions més petites a l’espai Village. El festival manté el seu compromís fundacional de fer la cultura i la música accessibles a tots els membres de la comunitat.